Ullared

Idag smällde det stort!

Caroline, Anna, Sanna och jag har varit på Ullared. Fem timmar spenderade vi i det enorma varuhuset.

Innan vi entrade tog vi en kaffe&kaga-fika på parkeringen. Jag hade bakat muffins och Caroline bidrog med den stora kaffetermosen. Sanna berättade en rolig muffins-historia om när hon blev bjuden på sin väns flickväns muffins som var fruktansvärt torra och otäcka. Antagligen fruktade hon detsamma när jag sa att jag bakat. Men där fick hon tji! Mina var som saftiga små kladdkakor! 

             ullaredsmuffins

12 miljoner bakplåtspapper säljs varje år på Gekås, jag är en av dem som bidrar till denna siffra i år.

I övrigt köptes det diverse kraffs, allt från ducshcreme och tandborstar till dvd-filmer och mysbyxor.

Ullared är ett förundransvärt fenomen!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ååh, dom va så goooooda!

2008-05-18 @ 20:12:49
URL: http://qarolinens.blogg.se
Postat av: Anna-Karin

ullared utan mig?? fast iofs jag hade nog inte hunnit bli färdig på 5 timmar =) muffinsen ser helt underbart goda ut!

2008-05-19 @ 21:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0