Tjipp och hej!

Varför har inte kidsen sommlov än? Jag som ville titta på sommalovsmorgon i dag. Någon som vet vad det blir för sommarlovsmorgon i år?

           
(Emmi! Detta klippet är från tiden då våra glasögon var moderna på riktigt. Spana in slutet.)

Jag fick roa mig med att lyssna in mig på lite band till Siesta!-festivalen till frukosten. Det var iof inte fy skam. Vi åker ju imorgon.

Nu är frågan vad ska man hitta på idag? Med en titt ut genom fönstret är det inte så svårt att avgöra... solen strålar och det ser varmt ut. Någon timme i solen är nog det enda rätta.

Så, då drar jag. Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Haha det klippet var bara så roligt att man inte vet var man ska börja kommentera det..
låt mig gissa du gjorde en sån säckpipa när du var liten?
Haha så enkelt och ingen extravagansa så långt ögat kan nå, det är en svunnen tid.
Tur vi fick uppleva den. ska du inte göra en sån till din systerson? jag tror han skulle bli jätteglad!

2008-05-29 @ 14:23:28
URL: http://misslennon.blogg.se
Postat av: Anna-Karin

Förresten lät han inte lite bitter för att dom inte får ha reklamplastpåsar i svt? han kanske egentligen ville ha en cool domuskasse men fick inte.

2008-05-29 @ 14:24:45
URL: http://misslennon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0