nu har bloggen semestrat klart

Hej min vänner!

Idag sitter jag i min röda soffa med en tax till höger om mig och en annan tax till vänster. Trevligt!

Bloggen har legat lite på is den senaste veckan, jag har liksom inte haft tid och inget vettigt att skriva heller (som om jag någonsin har det).

Men nu är jag i alla fall här. Denna tisdag är en så kallad fixardag. Ingen skola i Malmö men desto mer plugg här hemma, plus massa andra saker som måste fixas. Än så länge är det enda jag åstadkommit en långpromenad i skogen med taxarna och Emmi.

Nu återstår en hel drös av saker att ta tag i. Först och främst måste jag lära mig allt och lite till om hjärsvikt och hur en synaps går till, sen hade jag tänkt mig en sväng med Pers röda lilla golf. Jag skulle vilja ta mig en titt på några mobiltelefoner på Elgiganten och sedan en sväng på Väla och kanske även IKEA. Avslutningsvis får det bli storhandling på Maxi. Innan dess måste jag även komma på vad jag ska bjuda mormor på för middag imorgon. Något tips någon? 

 Någon av de här telefonerna skulle jag kunna tänka mig att äga.

                    

Nu ska jag ta mig an stackars Karin med hjärtsvikt och se vad jag skulle kunna göra för henne.

På gensyn!

Kommentarer
Postat av: EMMi

Jag tycker den första. Den var ju sketasnygg. Såg den i reklamen när jag kom hem. Verkar vettig. :)

2008-03-11 @ 16:42:03
URL: http://ausgeflippt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0