jag har slutat slå Björne

Jag har lagt av nu. Björnespelet gör mig aggressiv.  Det är onödigt. Men jag slutar med flaggan i topp. Mitt slugilltiga rekord ligger på 108 träffar.

Trots min svåra förkylning tog systern risken idag och bjöd hem mig på våfflor. Det uppskattades enormt. Mitt påskfirande (vilket?) har varit väldigt isolerat från omvärlden. Promenaden dit på 15 minuter gjorde mig matt, men det var det värt. Våfflorna smakade supert.

             Lillen myser under bordet
Lillen tar igen sig lite under bordet.

              diskbänk
Våfflor vankas.

              våffla
Smarrigt!

Jag har en ny favorit låt. Om ni vill höra vilken kan ni lyssna här:  
    
            

Han heter Jason Mraz och låten I'm yours.

Jag måste stänga av tv:n som visar en konsert med en mer än salongsberusad Amy Winehouse, så jag kan lyssna på Jason Mraz om och om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0