hittegods

                         hittegods

Jag förstår inte vem som bryr sig så lite om sin glasfibernagelfil att personen i fråga tappar bort den i min soffa. Jag ska nog lämna den till polisen, fast egentligen är det ju synd om den kommer tillbaka till den oansvariga ägaren/ägarinnan.

Denna gången gick det ju bra för filen, men vem vet hur det kommer att sluta nästa gång. Något säger mig att ägaren/ägarinnan är en aning oansvarig, åtminstone när det kommar till nagelfilar av finaste glasfiber.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är ju typiskt att du skulle hinna förekomma mig! Jag upptäckte redan på väg hem att jag saknade den, men vad göra när hjärnan inte är med? Jag tror att du borde lämna den till polisen snarast, kanske redan ikväll ;-)

2008-03-14 @ 09:19:25
URL: http://qarolinens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0