helgen gick i ett nafs

I fredags efter skolan (3 h seminarium som höll på att aldrig ta slut), utmanade vi ösregnet och gick till Möllan och en finkrog vid namn Nyhavn och drack öl. Det smakade godare än på riktigt länge så vi blev sittande där ett bra tag. Det var latjo! 

                        Martina

                        Erik & Dan

På kvällen lockade Caroline med mig till Ida för att titta på Let's dance. Det blev det inte mycket till Let's dance, majoriteten föredrog så ska det låta. Jag säger bara dagens ungdomar(?). Men sen spelade vi TP och då fick jag äran att vinna tillsammans med Kristoffer. Det är faktiskt sant! Ingen fuskade, det såg Caroline till.

Carolines mamma Monica är min mat&kost-gudinna. Hon har koll på vad som är nyttigt och bra och lagar alltid lika god mat. I lördags fick jag ta del av hennes vegetariska lassagne. Ljuvligt! Efter en långpromenix med tre förvirrade hundar och två flamsiga flickor var det melodifestival&drink-dags. Om årets sclageromgång har jag inte mycket att säga, jag hittade aldrig någon favorit. Modern schlager är nog inte min grej.

Trots Ikas dansspray på youtube, blev det inte mycket till dans i lörags. Vi drack öl istället, först på GP och sen på PL 13. Gott, gott, gott. Mitt ölsinne har fått nytt liv. På GP blev vi förolämpade av en kille som självmant försökte gissa vår ålder:
- 24-25 kanske, fast ni kan lika gärna vara 40. För du har blommigt på dig (sa han till mig) och du har en sån där scarf som man har för att se yngre ut (till Caroline).
Men jag tog inte illa upp för han hade ridjacka och det säger det mesta om honom. (Dömmer han så dömmer jag.)

Söndagen startade friskt med en promenad i Pålsjö skog tillsammans med Jenny och taxarna. Vädret var fantastisk! Men varken Jenny eller jag var vid våra sinnens fulla bruk så musten gick ur mig och resten av dagen fick gå i väldigt lågt tempo. 

                         Sally

Igårkväll kom mamma&Clas och hämtade taxarna. Det var synd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja helgerna går alldeles åt helvete för fort!

söt hund! :)

2008-03-17 @ 23:12:29
URL: http://gucciime.blogg.se
Postat av: Dragana

Låter som en underbar helg! =)

2008-03-17 @ 23:13:41
URL: http://iseedee.blogg.se
Postat av: Lisa

godnatt :)

2008-03-17 @ 23:15:13
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Lisa

godnatt :)

2008-03-17 @ 23:15:26
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Isabell

Är du tött på att det alltid spelas samma musik i din spelningslista eller att du aldrig hittar någon riktigt bra film att se på? Då ska du checka in min blogg www.vimmlar.blogg.se, en sida där du får sprudlande musiktips och en massa annat snicksnack!Ha det fint, Isabell

2008-03-17 @ 23:23:05
URL: http://vimmlar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0