weekend i Hässleholm

Vin, solglasögon på dagen, langos, festivalrävar, huttrande av kyla, våtservetter, öl, konserter, tält, nudlar, tjocka tröjor, serpentiner, trangakök, svett, majs, solcreme, rookies, slappa i solstol, glasögon på natten, cider, nettofynd, bajamajor, sugrör, klänningar, pussar, nachos och spindlar.

Festival i vanlig ordning.

Bilder säger i och för sig mer än ord, inte sant!?

bag in box 1

wiibroe

glasögonormar

wohoo

värdinnan

klänningsfest

nettofynd

Hellsleholm
(Hellsleholms blomsteraffär.)

sol i ögat

utslagen

hundinspirerad pose?

solens frukt

publik på nephew

those dancing days

Bästa konserterna var Håkan Hellström och Nephew. Håkan är ju bara fantastisk i alla lägen och Nephews sångare är stentuff med sina robotrörelser. Men mycket var bra,  t ex Familjen, Ceasers, First Floor Power, Johnossi, übersöta Those Dancing Days och Moneybrother.

En liten besvikelse var Millencolin, de var inte så tuffa som jag trodde de skulle vara live. En annan besvikelse var Billie the Vision And the Dancers, som vi inte ens fick se eftersom de spelade inne i en lokal som var för liten för alla som ville se dem. Den tredje och sista besvikelsen var att jag missade José González, han spelade för tidigt och vi drack för mycket vin i solen. Som tur är kommer han även till Way Out West så jag får ta igen honom där.

-Var hon bra i sängen?
-Ja, hon var naken!

Vi träffade en Johan Glans-"look a like", som dessutom kom från Eslöv.


Det var vad campingfestival det blir den här sommaren. Jag känner mig kluven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0