vilken upplyftande dag

Var på polisstationen idag för att ordna ett nytt pass. Inte för att jag har någon resa inplanerad, utan mest för att jag föll för allt tjat om att man inte kan gå runt utan pass. (Jag har dock varit utan pass i mer än två år nu, utan ett enda problem.) 

- Tänk om du vinner en resa! var det någon som sa.

Så från och med nästa torsdag är jag redo för diverse vinstresor, spontana infallsutlandsreser eller vilken överraskningsresa som helst.

 Nu till den upplyftande händelsen. Jag fick mäta mig och det visade sig att jag var hela 164 cm lång. Jag som trott att jag bara mätte 162 cm. Helt plötsligt känner jag mig som en lång och ståtlig människa.

Men hur vanligt är det egentligen att man växer 2 cm efter att man fyllt 18 år?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Å ja, även om du inte har någon resa BOKAD så har du ju ändå PLANER på en resa! (Hoppas jag iallafall) Bra att du ordnat pass iaf! för ca 20 min sen fick jag sommarlov, WEE!!

2008-06-04 @ 19:04:25
URL: http://qarolinens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0