Måndag, eftermiddag, ösregn.

Det mullrar ute. Det är åskan. Jag sitter inne med datorn, kaffe och lite överblivet godis från gårdagens baksmälla.

Känner mig skönt slapp idag. Fast systerns kommentar när jag skulle passa lilleman gjorde det hela lite väl påtagligt:
- Du ser ju ut som om jag ryckt dig direkt ur soffan. 
Så slaffsig kände jag mig ändå inte i mina halvnya mysbyxor, the Sounds-T-shirt och kofta. Jaja, allt är relativt som min pappa brukar säga.

Helgen har varit najs, bortsett från att min mobil gick ifrån mig. Ja, den är gone och jag känner mig amputerad!

Just nu sitter jag och funderar vart jag vill åka på semester i augusti. Tanken på att kunna åka lite vart som gör mig överväldigad. Sol&bad i Grekland, öken och savan i Afrika, shopping och bad i Barcelona eller raukar på Gotland? Jag tror jag är i behov av lite research. 

            

En sväng till paradiset (Maldiverna) hade inte varit fel (om ekonomin hade samtyckt).

På gensyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0