Helgen v. 24

I fredags grillade Anders fisk på sin balkongen. Det var fint, även om den hela rödingen såg lite makaber ut från början. Nypotatis, morötter, grön sparris och god sås till. Grillningen hann precis avslutas innan regnet kom. Sen blev det efterrätt. Jordgubbar, italiensk glass, vit choklad, mynta och citronmeliss. Förträfflig kväll!

Efter god frall-frukost på lördagen var det auktionspremiär för min del. Lina hade varit där en gång tidigare men vi andra var rookies. Mycket intressant tillställning. Jag tror det kan bli min grej, även om jag inte handlade något just denna gång.

Fotbollsmatchen lite senare bevakades med Caroline, Anders och Kim. Vi åt utsökta landgångar och fortsatte sedan med chips&dip&grönsaker. Diverse alkoholhaltiga drycker intogs också. När alkoholen tagit oss i sitt grepp och vettet gått ut blev det dans. Ända tills grannen kom och klagade. 

Följande bilder är tagna av diverse fotografer:

         

         
Även om det ser ut så, så var det inget andligt möte eller så.

                      

        

        

       

       
Klackarna i taket.

                    
Kim blev dj för kvällen.

                    
Anders tog det säkra före det osäkra inför skoknytningen. Smart!

       
Puss darling.

       

Trots Sveriges förlust valde vi att inte hänga läpp.

Kvällen avslutades på the tivoli i vanlig ordning. Kitty Jutbrinng och Kristoffer Åkesson var gäst-dj's, men de gjorde föga intryck tyvärr.

Igår var vi bakis. Sov till 3. Åt flottig mat. Men hade en himla mysig dag. 

Kommentarer
Postat av: EMMi

Woooooooooosh! Hela skärmen svänger ikapp med bilderna ju! Galet najs. Nu är jag hemma igen, sugen på att shaka asset som ni. Du får lära mig Elin, jag har glömt hur man gör.. haha. Men vad är det jag läser? Mobil borta? Imorgon är det jag som ringer till andra sidan hälsovägen! Püss

2008-06-18 @ 21:55:28
URL: http://ausgeflippt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0