En eftermiddag i Malmö.

                          

Igår var jag i Malmö och köpte den här tjusiga diskhandduken. Trycket ska vara från 50-talet. Den ska utgöra lite inspiration till min kommande kryddträdgård som jag ska odla i mitt kök.

Anna-Karin, Stina och jag shoppade tills fötterna värkte. Därefter stärkte vi oss med en öl på Möllan.

           

Sen åkte jag hem. Som alltid när jag ska åka tåg så blev det strul. Mitt tåg var inställt så jag fick ta snigeltåget som stannar på varenda station och vibrerar så man mår dåligt. 

             

Jag hade gott om tid att studera det västskånska landskapet. Det är rätt flott nu.

Kommentarer
Postat av: lina

helloj ellen, har du hämtat dig från auktionen? tror att vi måste ta en favorit i repris. Kisses!

2008-06-21 @ 21:02:43
URL: http://linaartmans.blogspot.com/
Postat av: [email protected]

Anytime!!! Jag älskade det!

2008-07-04 @ 11:00:06
URL: http://babyjanes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0