Danmark er dejligt

                       

I förrgår var jag på äventyr i Danmark.

Jag tog cykeln med över sundet för att lätt kunna ta mig upp till borgerservice vid Prövestencentret och utnyttja den danska kompetensen för att få ordning på deklarationen. Det gick dock inte så lätt som jag planerat. Kom av banan och cyklade vilse både på vägen dit och tillbaka. Som tur var hade jag tid så allt ordnade sig tillsist.

Danmark och jag har något speciellt ihop. Jag kände det direkt när jag cyklade ner för landgången med dansk radio i öronen. Det pirrade till i mig och jag fick gåshud ända ner på benen. Jag hoppas på att kunna återvända till den danska arbetsmarknaden inom kort. Det vore dejligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0