What a wondemorning

Min morgon är fantastiskt. Vaknade långsamt i en varm säng medan Anders pysslade runt i lägenheten. Lagom tills han var redo för sin arbetsdag gled jag ner från sängen (den sitter uppe i taket). Jag drog på mig kläderna och vi gick ut ur lägenheten. Anders bar upp min cykel från källaren. Vi pussades utanför porten och skildes åt. 

Sen cyklade jag långsamt hemåt medan alla runt omkring mig skyndade på olika håll. En cyklist flåsade mig i nacken på cykelbanan. Jag ignorerade och njöt. 

Nu sitter jag hemma i soffan och har precis ätit två goda ostsmörgåsar med rucculasallad och paprika på. Kaffet har jag kvar. Fick precis ett perfekt sms från Caroline. Här kommer ett litet citat från det:
"Se till att ta vara på dagen idag, den kommer aldrig åter."

Just precis vad jag tänker göra nu. Ni hittar mig ute under den klarblåa himlen idag, kanske på stranden.


Kommentarer
Postat av: Emmi

Ja, ta vara på dagen. Det gör vi varje dag. Europa är fantastiskt! Jag älskar livet. Ses när jag är hemma! puss pyss

2008-07-02 @ 17:57:29
URL: http://ausgeflippt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0