Vi bor på landet.

Jag överlevde fastan. Det var lite kritiskt kvällen dag 1 och morgonen dag 2 men sedan kom "lyftet" och allt kändes lätt igen. Måste säga att det känns stärkande att ha genomgått en sådan tvagning av kroppens insida.

Nu är Anders hemma igen. Fint är det! Som om inte det var nog lever vi dessutom samboliv på landet. Vi passar hans föräldrars hus med det hela katt, trädgård och bilar. Jag stortrivs trots myggbett, kattrivmärken och "hemmafru-känslan". Vi går ju om varandra mest varje dag eftersom Anders jobbar dag och jag kväll.

Idag har jag roat mig med att starta diskmaskinen, slängt kattens mat eftersom det var fluglarver i den, gått promenad i 2 timmar, lekt lite med katten och ätit frukost i trädgården.

Nu tror jag minsann det är dags att slänga ihop en kladdkaka. Sötsuget pockar lite för mycket på min uppmärksamhet. Eller ska jag bara lägga mig i solen i trädgården? Jag får nog fundera på saken en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0