går två veckor fort?

             

Sådär ja. Då har jag vinkat av min prins på flygplatsen. Nu ska han spendera två veckor på Azorerna.

Det känns kan jag konstatera. Men trots att det känns jobbigt känns det fint att det ändå känns så. Någon som förstår vad jag menar? 

Jag hoppas du får en trevlig och spännande resa Anders! Men jag kommer längta efter dig varje dag.

Som en skänk från ovan låg det senaste numret av ELLE innanför dörren nu när jag kom hem. Jag som trodde min prenumeration var slut. Uppmuntrande nog verkade numret till och med ganska spännande.

Så nu ska jag dricka kaffe, äta kladdkaka med grädde och läsa ELLE.

Kommentarer
Postat av: emmi

Naaaaaw! Tiden kommer gå fort Elin, vi får hitta på en massa skoj. Den andra väskan blev btw megasnygg, din tur att kontra. :)

2008-07-10 @ 19:15:00
Postat av: bea

jupp det är arild :)

2008-07-10 @ 23:45:33
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se/
Postat av: Ida

jag vet hur det känns Elin. David ska vara borta från mej i 4 månader =( gråter en skvätt

2008-07-11 @ 11:20:21
Postat av: elin

Det hade jag också gjort Ida... sedan hade jag dött.



Oj det lät inte så uppmuntrande kanske. Men du kan ju alltid skaffa dig en tidskrävande hobby, köpa en hund eller åka och hälsa på honom!?

2008-07-11 @ 13:06:04
URL: http://babyjanes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0