Förvirrat...

... är vad det är. Nytt år, nyårslöften, förväntningar, nya utmaningar. Vart ska detta leda? Jag tror det här är första året jag har nyårslöften. Åtminstone som inte handlar om att träna, äta nyttigt och bli smal. Jag har typ två nyårslöften i år:

1. Undvika stress. I förlängningen innebär det att ta hand om mig själv på alla möjliga sätt samt planera lite bättre för att undvika stress.

2. Nyskapande, innovation. Detta nyårslöfte är ett jag har gemensamt med Emmi. Det är en vidareutveckling av ledordet nytänkade som myntades under way out west i somras. Nu ska vi skapa och vara mer kreativa än någonsin.

Årets sista kväll spenderades lugnt och sansat i goda vänners lag (Emmi, Stoffe, Anja och Elba) och med massor av god mat. Superskönt! Framåt småtimmarna plöjde vi genom ett antal you tube-klipp, varav ett blev en favorit snickeriet - hejsan morsan. Kolla gärna!

                             image89
                              Detta är Elba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0