En dag med aprikost skimmer

Ja, så var det igår. 

              skuggor

Först kladdkaksfika på Annorledes, den godaste på riktigt länge! Tiden rusade iväg, som den gör när man har trevligt. Jag höll på att missa den, men det klarade sig precis. 

Seneftermiddagen i Lund blev rent tjejtjejig med tre timmars make up-kurs, det var skitskoj! Vi drack champange. Jag blev sminkad i aprikost, helläckert. 

             make up-kurs

Efteråt köpte jag massa onödig saker, läckra ögonskuggor, penslar och en ny roughe, för pengar jag egentligen inte har. I love that feeling! 

Söta som socker gick vi hem och åt tacos, drack vin och spelade spel. 

Jag gillar aprikos-skimmrande dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0