dagmåndagmåndagmån

Månen är vacker tycker jag. Lite dyster men vem hade inte varit det om man jämt fick stå i solens skugga och inte ha något eget jus att stråla med. 

Detta är dagens städ-outfit:              
                                                       

Jag kom på att jag kunde öva på att gå i klackar (i min värld är även en liten klack en klack som måste övas på) samtidigt som jag gick runt och plockade och städade. Kjolen fiskade jag upp ur en kasse med kläder jag tidigare rensat ut. Kärleken återuppstod och det var tydligen inte alls dags att sklijas.  

Med denna outfit och Edith Piaf i sällskap strök och hängde jag upp gardiner i vardagsrummet. Det gjorde skillnad! Sen strök jag en blus, jag tror inte jag har strukit en enda blus sen jag flyttade hemmifrån.

Oj jag glömde en sak. När jag ändå samlar vuxenpoäng måste jag ju berätta att jag även köpt en tvättkorg idag.

Så, det var nog allt jag ville dela med mig av idag. Nu väntar linfrökudden i ugnen.

Puss&gokväll!

Kommentarer
Postat av: EMMi

Hur kunde du ens komma på tanken att göra dig av med den kjolen?! Och fråga 2, Varför har jag aldrig fått se den? Din galning!

2008-01-22 @ 18:31:54
URL: http://ausgeflippt.blogg.se
Postat av: Elin

för den har legat i en kasse i källaren i åratal i väntan på att göra någon fattig lycklig... lite oväntat blev den lyckliga fattiglappen jag!

2008-01-22 @ 20:34:14
URL: http://babyjanes.blogg.se
Postat av: emmie

sexy bitch heheh

2008-01-24 @ 19:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0