4:e lördagen år 2008

En dag för avkoppling, reflktion och lite pyssel.

Ja, för en gångs skull känner jag noll prestattionsångest över lördagsaktiviteterna. Prestationsångest var kanske ett lite väl hårt ord, jag menar den där "oj det är lördag nu måste jag göra något kul"-känslan.  

Denna 4:e lördagen på 2008-året får helt enkelt bli en trevlig dag med lite tvätt (min nya tvättkorg kräver regelbundna tvättider), plugg, läsning i min nya bok, omorganiseing av garderoben och kanske en sväng till gymmet. Kvällen är oviss men lär också gå i lugntets tecken, på ett eller annat sätt.

God helg!

Kommentarer
Postat av: EMMi

jag vet vad jag ska ha för outfit när vi utfår vår tantsyssla. hiho. Bahnhof igår, det var mycket trevligt! Vad hade Elin för sig?

2008-01-27 @ 15:39:33
URL: http://ausgeflippt.blogg.se
Postat av: Elin

Ååh, då får vi sköta våra tantsysslor snarast! :) Jag tittade på Harry Potter och åt chips och dip med Caroline igår. Lugnt och skönt!

2008-01-27 @ 16:08:23
URL: http://babyjanes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0