sunday, nä cloudday

Söndag. Jag har snart förkylt en hel vecka, men det värsta är över, puh!

Igår klev jag upp ur sängen och steg ut i världen för första gången på några dagar. Systern min, lillen och jag entrade väla prick klockan tio. Det var härligt ödsligt och solen sken in genom de få fönster som finns där. Vi rörde oss ganska snabbt genom affärerna. Gick över till Ikea, där jag shoppade loss. En pidestal, en liten bit tyg (bilden), ikea-kex och toblerone. Tillbaka in genom Väla igen. Upp på Clas Olsson och rullvagnsköp. Sedan Kjell & Co. och en ny sladd till datorn och stereon. Sedan bar det ut till bilen och över till Flowerteam och en orkide till mormor. Done. 

             hjärtan

På eftermiddagen var det kanelbullar som gällde. Först baka sedan äta. Anders hjälpte till med det hela. De blev himla fina och goda så vi passade på att äta ett helt gäng var.

Kvällen spenderade på Mäster Ernst. Kass melodifestival och snicksnack med Emmi. Vi ska börja träna tillsammans på friskis ,i april.

Vi smygbörjade idag. Först fick cyklarna lite frisk luft i däcken på statoil, sedan fick vi frisk luft på en lång promenad i Pålsjöskog.

Nu ska jag på tårtkalas, mormor fyller 85!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0