sommar-romantik med Johnossi

              dansk sommar 

När jag hör Johnossi kryper söta somriga minnen fram. 

Tidig småkylig sommarmorgon, solen kryper upp över den svenska kusten, det är lite disigt. Gräset är knallgrönt, himlen blå och lite rosa. Cyklen susar fram längs den ödsliga strandvejen. Jag ryser och har en romantisk "pirr"-känsla i magen. 

          

Det var i somras det, sommaren 2007.

Jag gillar Johnossis musik, men stör mig lite på grabbarna, speciellt John. Han verkar vara en nördigt smådryg överklassstockholmare. Det vore nog bättre om de kom från Göteborg och inte hade snorrika föräldrar. Trots allt är jag nyfiken och förväntansfull inför nya skivan som kommer i slutet av mars.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag går vänta med hund.. Har inte tid för det nu. Men är du fortfarande sugen? De jag hittade kostade bara 5000..

2008-02-10 @ 17:41:21
Postat av: emmi

nu måste du uppdatera om gårdagen Elin. jag är allt smått nyfiken.

2008-02-10 @ 17:50:40
URL: http://ausgeflippt.blogg.se
Postat av: Caroline

Nu tycker jag allt att det är väl längesen du skrev något här :)

2008-02-12 @ 20:13:22
URL: http://qarolinens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0