snart är jag nog kriminell också

Idag har jag gjort något dumt. Jag struntade i att gå upp och gå till skolan i morse. Ett upprop och tre föreläsningar som jag hade haft nytta av, gick jag miste om. Jag orkade bara inte. Så får man inte göra.

Är det såhär förfallet börjar? Steget innan jag blir vräkt från min bostad, tvingas bo på gatan och stjäla eller sälja min kropp.

Mitt sista hopp står till mina nya kvinnliga vitaminpastiller från apoteket. Ge mig kraft!

              mitaviner

Lite ångest har jag allt över denna dag, men min fredskalla har fått en blomma så jag är ju ganska glad och nöjd också. 

               fredskallan

Och helgen, den förtjänar ett inlägg för sig, för den var så ball!

Bis später!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0