nyklippt

Det luktar så gott om håret när man kommer från frisören. Så nu går jag runt och svänger med håret och sniffar på det hela tiden.

Jag smet ner en liten sväng på stan igår. Kunde inte låte bli bokrean på Åhléns, gick därifrån ett drömlexikon och en yogabok rikare. Nu kan jag ta reda på vad mitt undermedvetna vill säga mig. Bara genom snabbtitten igår har jag rett ut ett och annat. Intressant!

Jag kom också hem med ett par serieteckningshårklämmor. Tufft!

             serieklämmor

Nu ska jag dansa vals med dammsugaren till Morrissey och lukta på mitt eget hår.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Att du är så jäkla poetisk! Var har det varit hela mitt liv? ;)

2008-02-27 @ 20:43:39
URL: http://qarolinens.blogg.se
Postat av: Rana

åh, jag vet.. älskar frisörschampoo och hela köret. bäst är ju huvudmassagen man får innan klippningen. åh.

2008-02-29 @ 18:18:50
URL: http://jagochkarl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0