katt i kläm

               katt i kläm

Okej, nu förstår jag att alla som känner mig tänker såhär:

- Nu har hon fått nog av kattskrället och klämt fast det för att få en lugn stund.

Men det är fel fel fel.

Jag hörde ljud i köket och fann en katt i nöd. Lillan satt fast mellan diskstället och väggen och jag hade inte ett dugg att göra med hur det blev såhär. Men jag hämtade kameran och  tog EN bild, sedan räddade jag henne.

Konstigt va!?




Jag gillar att det är onsdag just idag. Onsdagar är nog veckans bästa tv-kväll. Made, 2900 Happiness, Sjukhuset, Roomservice, Grey's Anatomy, har man inte fått nog av dumburken kan man alltid avsluta med Scrubs. 

Soffan är laddad med näsdukar, halstabletter och salta katten (godis). Bara teet saknas.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, det där var ju hur gulligt som helst!

2008-02-20 @ 20:52:53
URL: http://qarolinens.blogg.se
Postat av: emmie

heehe grym bild!

2008-02-22 @ 20:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0