Januari är fucking förbi!


              falsk skaldjursmacka

I torsdags blev jag inspirerad av min första hemkunskapslektion i femte klass, då vi lagade "falsk skaldjursmacka". Det var en rostad brödskiva med mosade fiskpinnar på, antagligen något mer kanske kaviar!? Jag har aldrig gjort om det, men just i torsdags fann jag denna falska skaldjursmacka inspirerande och till middag svängde jag ihop dessa majjo/fiskpinne/sallads-mackor.

Det var tvättdags i morse, så jag klädde upp(!?) mig lite. Idag blev det roskilde-tights och mina nya pumps.

               dagens tvättoutfit

I eftermiddags var jag en sväng i Lund, för att lämna tillbaka en bok. Jag var bara tvungen att ta en vända på stan också. Tittade efter aids-tröjorna på h&m men där var inga roliga kvar, detta läppstift på Åhléns föll mig bättre i smaken och sitter numera på mina läppar. Det är clinique och heter flamenco, tjusigt va!

                 rött läppstift 

Kommentarer
Postat av: emmie

Gud vad fina skor och läppstift var inte helt fel
det heller;) hehe

2008-02-03 @ 11:04:04
Postat av: elin

Tack Emmie! :) Men mackan då, var inte den fin?

2008-02-03 @ 23:35:22
URL: http://babyjanes.blogg.se
Postat av: IDA

Det där läppstiftet passade jag mindre bra i =)

2008-02-20 @ 09:11:03
URL: http://idiz.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0