Well, I'm back friends.

Mitt internet har varit ur funktion de senaste veckorna. Jag med flera trodde det var ute med min gamla Dell-dator och att jag äntligen skulle få skaffa en fin, smidig liten MacBook. Men icke! Det lustigaste är ändå att jag lyckades laga det själv. Jag satte igång datorn idag för att lyssna på lite musik. På måfå startade jag något Dell-program, som gav lite tips om nätverksproblem. Jag följde tipset om att trycka på Fn och F2, utan större vetskap om varför. Vipps öppnade sig sesam, ja Internet alltså.

Synd på MacBooken men ekonomiavdelningen jublar. Nu ska jag torka av skärmen och damma av tangentbordet och ta igen allt jag missat i internet-världen. Det bubblar i mig. Jag har verkligen insett vilken stor inspirationskälla den där world wide web är.

Gå gensyn, ni kan tro jag har saker att visa!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0