pics från sveriges framsida

Göteborg var kalas!

Här kommer lite festliga bilder från en härligt galen helg:

cherry babe
Caroline hittade sina livs drömbrillor.

blommig toalett
Blommig toalett.

Katariina
konsertpepp
Konsertpepp. Katta i sin nya scarf och jag i min nya hårklämma. Båda prylarna inköpte i Göteborgs kanske gulligaste affär, Prickig Katt.

kaizers 1kaizers 3
kaizers 2
Kaizers Orchestra på Trädgår'n. Kanonkonsert! Mustasch-mannen klar favorit.

big lips
nattamat
Nattamat. Diskussionsämne: kändismöten.

melodikrysset
Melodikrysset på lördagmorgonen i vanlig ordning.

kalasförberedelser
Tvillingarnas 14-årskals på G.

lördagsmys
Lördagsmys.

Henri
Henri.

tanzen
Dansen tilltog i takt med Asti-flaskorna.

jag
Jag.

Katta & Maria
Katta och Maria.

pojkar
Frisse, Henri och David.

fjortisgänget
Finfina fjortisflickor.

face hunter
Henris svartklubbs-outfit gjorde starkt intryck på mig.

partykids
Partykidsen.

kinddip
Vi andra stannade hemma för att äta chips och dipp.

sushi
Sushi-time före hemresan på söndagen.

Jag ser kanske lite snällare och vänare ut än vanligt på bilderna. Det beror på att jag åkte på en dumdum ögoninflammation lagom till helgen, vilket innebar sminkförbud.

I övrigt. Göteborg, I like!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fina bilder :) Och bara så du vet, för att lägga till ÄNNU mer förvirring. Så kallas kan FISSE (inte Frisse). Men varför säger man att Fisse liknar Tisse när Fisse är ÄNNU VÄRRE?? (Och detta är sant, jag bad Katta bokstavera)

2008-04-03 @ 09:45:10
URL: http://qarolinens.blogg.se
Postat av: Anna-Karin

Verkar som du haft en underbar helg! en dejt snart?

2008-04-03 @ 10:42:08
Postat av: EMMi

åh vad kul det ser ut! hoppas ögonen blivit bättre. och vad fin Caroline är i håret! Skulle du till malmö imorn? puss puss

2008-04-03 @ 15:31:27
URL: http://ausgeflippt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0