Helgen med macho-männen.

Måndag, välkommen till vardagen Elin!
Min friuge är över och fem veckors arbete återstår i Danmark, blott fem veckor. Jag sa upp mig idag.

Helgen blev en snygg avslutningen på en najs vecka. Johan fyllde 25 den 25:e (wohoo). Så i lördags ställde han till med kalas. Grabbarna (Jonas och Ola) var på plats, med förstärkning av några till.

Johan fick en present av mig...



... som innehöll denna bok!



Den blev uppskattad, macho-männen med Johan i spetsen, höll nästan på att drunkna i den. Men jag fick goda white russians. Tror dock inte att den goda smaken kom från drinkboken, utan snarare från bröderna Walls fallenhet för just denna drink. Kvällen fördrevs med musik, golf och trams. Ola är den självklara caddien, som gärna delar med sig av sina golftips.

Natten avslutades med en sväng om i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0