En krukväxt, någon?

   
                  image4      

Så här många krukväxer har jag och några av dem har levt riktigt länge. Jag tror att mina fingrar börjar bli gröna.
                                                          
Anledningen till att jag har samlat ihop alla mina gröna på köksbordet är att målarna har varit på besök. Under två dagar har jag flyttat runt mitt bohag från rum till rum samtidigt som väggarna har antagit nya färger och mönster. Det blev riktigt frächt, men hela lägenheten är ett enda kaos nu och jag giter inte återställa ordningen. Det får vänta tills nästa vecka. Då är jag ledig, det ska bli underbart!

Nu är det sängdags, det blir en tuff dag i morgon och en till på lördag. Men sen på lördagkväll ska jag fira den kommande "fri-ugen". Emmi och jag ska partaja och ta oss en sväng om i Helsingborgs uteliv, det kan bli festligt värre.

Guten Nacht!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0