Tisdagsmys!

Jag skulle gått på yoga idag, jag hade bokat in mig på passet och allt, men efter en powernap i sängen var det kört. Det kändes bara helt och hållet omöjligt men lite dåligt av mig. För att bota ångesten ringde jag och avbokade min plats, så jag inte blokerar en av de åtråvärda platserna i alla fall.


Nu blir det tv, te och mys för hela slanten ikväll. Made började precis, det handlar om en nörd idag. Lovely! Jag älskar att se nördarna förvandlas till prinsessor.


Tre dagar har jag kvar på jobbet, det är helt galet. På fredag eftermiddag när allt är över ska jag gå ner i källaren och leta upp jul-lådan. Då är det dags att sätta upp julstjärnor och adventsljusstakar. På lördag är det ju första advent, jag ser fram emot december mer än någonsin. Det är i klass med hur det var när man var liten. Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0