Recovery-helg?

Det känns som att en lugn och stärkande helg är det enda rätta, i alla fall nu. Imorgon är det nog annorlunda.

Jaja bara jag lever i nuet så räcker det. I kväll vila, imorgon kan vad som helst hända. Men lördagen ska i alla fall starta med ett träningspass och sen en sväng på stan med Emmi.

Igår var jag hos frisören. Ett slitet hår i en dassig blond nyans förvandlades till en superblond frisyr. Det piggade verkligen upp både sinnet och utseendet.  Det blev som en smygstart på mitt nya, stundande liv. Om en vecka drar det igång. Spännande men samtidigt skrämmande att vara ledig!

Jag har ett sista mission innan jag lämnar Hornbaek och alla galningarna där, jag måste bjuda mina kollegor på något gott. Svenskt julbak ska det bli. Så i helgen måste jag testbaka lussekatter. Jag måste vara säker på att jag bjuder dem på det allra finaste, för det är de värda.

Snart idol. Jag ska titta lite... men inte för att jag bryr mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0