Ein Tag!

Här sitter jag med en mugg glögg, årets första. Hallelulja vad gott det är! 
1 dag återstår, it's fucking crazy!

I december ska jag:

hänga upp tavlor
träffa familj och vänner
shoppa
lyssna på musik
fira Lucia på ett dagis (första gången någonsin!)
städa och rensa garderoberna 
baka
läsa tidningar
pyssla med lägenheten
gå prommenader
titta på julkalendern
bära en outfit varje dag
dricka glögg
julstäda
fika
träna
röjja i källarförrådet
laga mat
skaffa nytt körkort
läsa/lyssna på ljudbok
åka pulka?

och jag som skulle göra ingenting...

Lussekatterna var uppskattade på jobbet idag. Folket pregade in katt efter katt i munnen och sken upp som om den gula färgen började stråla från ansiktena. Då blev jag glad och nöjd! Pepparkakorna gillade de också, men de påstod att det var brunkager, fast extra goda sådana.

Tchüss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0