Det är över nu.

         sprucken byxa

Jag har gjort mitt på posten i Hornbæk. Det har mina postabyxor också. På självaste sista dagen sprack de när jag satte mig i bilen mitt på Holmenevej. Vad gör man? (Postjackan är av midjekort modell.)

         doktorkit

Mina söta medarbejdare gav mig ett sjuksköterskekit och två vinare i avskedspresent. Det var längesedan jag kände mig så uppskattad som jag gjort den senaste veckan.

Lite vemodigt åkte jag hem med spruckna byxor och ett doktorset i kassen. Byxorna och jag har gjort vårt i Post Danmark, nu väntar nya utmaningar!

Efter idol ska jag smyglyssna på julmusik och sätta upp julstjärnan som syrran och jag köpte på Maxi. För imorgon smäller det, då är det 1 december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0