Debbie var med!


Jag tror jag är synsk. Tidigare idag kom jag att tänka på Morrissey, jag blev sugen på att höra en truddelutt av denna mustiga man och samtidigt funderade jag på om han inte skulle komma med något nytt snart. Cirka 10 minuter senare kom det en Morrissey-låt på radion och nu på kvällen läste jag på text-tv att han ska släppa nytt 2008. Detta är ockult!

Bloggandet har gått lite trögt den senaste veckan. Det beror på att jag inte gjort något annan än jobbat. Arbete måndag till och med lördag och övertid alla dagar utom lördagen. 

De senaste dagarna har ändå varit förgyllda på grund av att Caroline har varit i stan sedan i tordags. I lördags tog vi finkostymerna på och slog klackarna i taket! Johan och Caroline kom hem till mig och vi drack oss luriga. Debbie var med. Caroline bjöd på sin dyrbara 69 cents-sangrian som hon betalt massor i övervikt för, på planet hem från Barcelona. 

                                             

Efter sangria, irish coffe och en salig blandning av musik, begav vi oss iväg mot festen hos Laila på söder. Det var långt att gå men vi nådde fram i tid. Där var det trevligt värre, glada människor och live-musik. En röd näsa gjorde det hela ännu lite festligare.

                

Kvällen avslutades på the Tivoli. Oväntat!? Vi hade roligt. Det blev mycket bilder, 62 stycken lyckades vi trycka av. Med hjälp av bilderna kunde vi igår kartlägga större delen av kvällen/natten och de bjöd också på mer än ett skrattanfall. Men något som ännu är oklart är varför Caroline helt plötsligt bestämde sig för att gå hem. 

                                  
                          
                                                      

Om någon känner igen killen i grönt ovan till höger, är jag tacksam för ett tillkännagivande. Han är för mig okänd men lyckades tydligen fastna i min kamra.

Det här var en liten bildfest från lördagnattens äventyr. Om någon mot all förmodan skulle sitta och trycka på min mobil, så vill jag bara meddela att jag saknar den.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fiin-fina bilder ju :)

2007-11-06 @ 16:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0