too far

Nu har det gått för långt. Stickning, mjukiskläder, massa julpyssel och inget redigt festande på flera veckor. Jag har blivit förslappad och tråkig.

Var på bio tidigare ikväll med Caroline, Guldkompassen såg vi. Det var en mysig men ganska brutal sagofilm. Jag hade aldrig hört talas om den innan Caroline föreslog den, men jag blev positivt överraskad. Talande djur, en alkoliserad isbjörn och kidnappade barn är bara början på detta äventyr. 

                                                    image70

Som vanligt går inte saker och ting som jag har planerat, inte för att det är någon nyhet men ändå. Jag köpte i alla fall nästan sista klappen idag. Har en liten kompletering att fixa imorgon, men annars är det klappat och klart. Som vanligt när jag julhandlar köpte jag även lite småsaker till mig själv. Idag blev det ett juicy tubes i färgen cherry rock och en "kjol och tisha i ett", mycket praktiskt och roligt plagg från Gina Tricot. Det får bli en början till mitt uppvaknande. 3 veckor i ide har gjort mig gott men tanken på att jag har blivit förslappad och tråkig är skrämmande så nu får det vända. Det är ju snart nytt år till och allt.  Imorgon hoppas jag på fest!

                                                     image71

Cherry rock var väl en smarrig färg!? Nu ska jag ut på hemligt uppdrag, del 1. Sen får det bli sovdags. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det hemliga uppdraget blev mycket uppskattat! Vi hörs senare. Puss!

2007-12-22 @ 10:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0