Pysselsöndag

               pysselsöndag

Söndagens mission var pyssel hos mamma och Clas. Vi började lite tveksamt. När pysslade man senast liksom? Alla  utom mormor förstås, hon är pro. Men det dröjde inte länge förrän alla var djupt försjunkna i sina små projekt. Jag koncentrerade mig helt och hållet på grankvisten som numera pryder min ytterdörr. Min syster försökte lite fint hinta "less is more". Men så är det inte i min värld. Kvisten syns nästan inte längre för alla kottar, rosetter, hjärtan och bjällror som pryder den. 

                          

Lille Carl var trött och inte riktigt upplagd för pyssel. Vem var egentligen det? Men mysigt hade vi i alla fall.

           trött liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0