Jag myser.

Jag börjar trivas med min tillvaro. Dagen har varit urmusig och den kommer att fortsätta så.

Jag vaknade vid 10 och kände mig sådär mysigt utvilad. Slog Caoline en pling och bjöd över henne på soppa ikväll. Sen kom posten, mitt paket hade kommit. Jippie! Jag lagade gröt med äpple i, åt upp den och fixade mig. Sen gick jag till Hemköp och hämtade mitt lilla paket innehållande lite smått och gott. Jag gick upp och lämnade av det i lägenheten och plockade åt mig vantar och tjock halsduk, det är minsann kallt idag. City var nästa uppdrag. Med P3 i öronen traskade jag ner för backen. Mitt på Kullagatan kom Innan Mörkret Faller med Lars Winnerbäck och jag trivdes.

Det blev en del julklappar shoppade idag, en till mamma, en till mormor och en eventuell till syster Anna men mest shoppade jag till mig själv. Jag bara ramlade över ett Björn Borg-set, alltså bh och trosa, i vit bomull. Samma sak var det med ringen jag köpte. Sen köpte jag två bra-saker. En "duschgrejsförvarare", en sådan med sugproppar och Matrix silvershampo. Bruden på frisyrmakarna varnade för att låta det sitta i för länge, det kan resultera i lila hår. Jag kom även hem med en enorm limpa grekiskt lantbröd och en birkabulle. 

                                               

Nu är frågan om jag ska cykla ut till Väla och även fixa pappas julklapp, eller om jag ska ta bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0