jag är så glad

Nu har jag varit hos Emmi. Vi har bytt julklappar, druckit vin och tittat på tv.

Jag är så glad för julklapparna jag fick av henne. Först och främst fick jag en värmekudde med linfrön i som hon sytt själv. Man värmer den i micron (som jag inte har någon, men det går även i ugnen) och sen lägger man den där man behöver lite extra värme, typ nacken/axlarna, och så gör den susen. Dessutom är den i sydd i ett färgglatt uppiggande tyg. Som om denna perfekta klapp inte vore nog fick jag även en blåsapa som torkar nagellacket. Ända sedan jag såg en sådan för första gången på Urban Outfitters i Köpenhamn har jag i hemlighet velat ha en, men tänkt att en sådan kan man inte köpa till sig själv. Därför hade jag planerat att köpa en till Emmi i fördelsedagspresent, men så hann hon före. Tänk om jag också hade köpt en till henne i julklapp. Lustigt det kan bli ibland. Hon fick en helkroppsmassage av mig istället. Alltså det är inte jag som ska massera utan min massör. 

                                       blåsapa

Jag är hur glad och nöjd som helst nu!


Kommentarer
Postat av: Markus

Blåsapa Nageltorkare finns hos www.etrendstore.se och kostar 59 kr.





Direktlänk



http://www.etrendstore.se/ShowProduct.aspx?prodid=707

2008-09-09 @ 15:26:41
URL: http://hittaroligaprylar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0