Höjden av coolhet.

         Coola Debbie

Idag är en bra dag! Jag tränade i nästan 2 timmar i förmiddags. Tiden bara flög iväg, härligt! Efter en lång dush och mat i form av tonfisksallad och vitlöksbröd fixade jag looken lite extra och begav mig till city för att ordna körkortsfotot. Trots den snygga maken och mitt plattade hår blev bilden miffo.

         kassett

Jag tröstade mig med lite discoinspirerad shopping. Till min förtjusning hade H&M fått in kassettbands-halsbandet som jag spanat in på nätet, så jag slog till. Dessutom ramlade jag över sex par örhängen, en lång ärmlös gråglittrande stickad tröja/vest och en julstärna i halm.

                                                          

Nu ska jag baka Davids chocolate- and cheesecakeraggamuffins. Det är ett märkligt recept, ska det verkligen vara så?

Imorgon drar jag med mig mormor B och syrran till Köpenhamn. Mormor B är cool att shoppa med, speciellt i Köpenhamn. Hon älskar Magasin och uttalar det som danskarna "magasäng".



         muffin

Göta-Petter vilka muffins det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0