återställd

Härmed förklarar jag mig återställd efter en hård partynight och en djävulsk baksmälla. Emmi(!) var inte orolig det lär inte dröja länge förrän vi är ute på nya äventyr igen. Det får ju inte glömmas hur kul vi hade igår natt. Festliga vänner är a och o, så tack mina vänner!

Imorgon på årets sista dag ska jag göra det jag inte riktigt fick till i dag nämligen tvätta, storstäda och träna. Det ska bli skönt att röjja upp lite så det nya året kan få infinna sig på ett fräsht sätt. På kvällen blir det festlig middag hos Emmi och Ankan.

Nu väntar en varm macka med fetaost och tomat, lime-vatten och Mulholland Drive.

Nat nat!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Halla ja!

Mm, jag har det sa himla bra ska du veta. Vad som hande med odlorna ska du fa veta nar jag kommer hem. Later som du har haft det festligt varre, skoj! Ha ett riktigt gott nytt ar, om jag har tur sa firar jag mitt pa stranden medan sma mini skoldpaddor kampar for sitt liv for att komma till vattnet. (sa som man sett pa TV, du vet!)

Massa pussar & kramar till min favvo-allen!

2007-12-31 @ 04:18:17
URL: http://qarolinens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0